RB MARKETING
  • Home
  • Werk
  • Team
  • Klanten
  • Nieuws
16 september 2022 door Roger Bloem

The Art of Drinks 2022

The Art of Drinks 2022
16 september 2022 door Roger Bloem

Ontdek de nieuwste trends en dranken op The Art of Drinks 2022

The Art Of Drinks combineert proeven, ontdekken en ervaringen delen met vakgenoten.

The Art of Drinks brengt voor de tweede maal de mooiste drankmerken ter wereld samen in de Gashouder in Amsterdam. Op zondag 30 oktober en maandag 31 oktober 2022 kunnen professionals in de drankindustrie proeven van de beste producten en kennismaken met de nieuwste horecatrends.

The Art of Drinks 2021 in de Westergashouder Amsterdam, fotocredits Ming Chao

Walhalla voor drankprofessionals
Op The Art of Drinks staan de meest toonaangevende merken en distributeurs uit de industrie. Verwacht bekende wijnmakers, bierbrouwers en distillateurs, die samen met bartenders, sommeliers en chefs hun eindeloze liefde voor het vak delen. In totaal zijn er 70 verschillende stands, van trendy natuurwijnen tot alcoholvrije spirits, van speciaalbier tot fancy cocktails.

Workshops en seminars
Tijdens het evenement kunnen ook tientallen verschillende workshops, masterclasses en seminars van internationaal erkende experts worden gevolgd. Hier vind je onder andere proeverijen van bekende single malt whisky’s als Glengoyne en Loch Lomond, het beroemde wijnhuis Los Vascos uit Chili en de bijzondere Israëlische wijnen van Golan Heights Winery. Het volledige overzicht van standhouders, hun merken en de plattegrond zijn te vinden op de website theartofdrinks.nl.

Live muziek en foodtrucks
Bij mooie dranken hoort natuurlijk ook goede muziek en lekker eten. Op zondag verzorgt het swingende Riverside Trio de livemuziek. Maandag zorgt het DJ-team van De Kopstootbar uit Amsterdam voor feest in de Gashouder. Ook zijn er verschillende foodtrucks te vinden op het festivalterrein, van perfecte espresso’s en cappuccino’s bij Buscaglione tot de high-end catering van Bistro Nomade.

Drie dagen drank
The Art of Drinks is een driedaags drankfestival. Op zaterdag (29 oktober) is er een publieksevenement waarvoor tickets kunnen worden gekocht. De zondageditie (30 oktober) is speciaal opgezet voor mensen werkzaam in slijterijen en speciaalzaken. Maandag (31 oktober) is The Art of Drinks specifiek gericht op professionals in de horeca. Tickets kunnen worden aangevraagd op theartofdrinks.nl.

Over de organisatie
The Art Of Drinks is een samenwerking tussen Albert van Beeck Calkoen en De Monnik Dranken. Eerder organiseerde Albert van Beeck Calkoen, alias Mister Cocktail, het bekende Gin Festival. Ook is hij co-organisator van de Amsterdam Cocktail Week. De Monnik Dranken is een toonaangevende importeur en distributeur van dranken uit Oldenzaal.

Niet voor publicatie:

Beeldmateriaal vrij voor gebruik onder vermelding van credits: Ming Chao.
Voor meer informatie, beeldmateriaal, perskaarten of winacties neem contact op met Roger Bloem via marketing@rogerbloem.nl of via 06-42805307.
Voor overige informatie contact initiatiefnemer Albert van Beeck Calkoen via press@theartofdrinks.nl of 06-51537011.

Handige links:
Website The Art of Drinks: https://theartofdrinks.nl
Plattegrond: https://theartofdrinks.nl/plattegrond/
Ticketlink Slijterijen en speciaalzaken: https://pages.cm.com/1614735000/23c95831-f748-4662-af57-d1b1c6900a94/section/0

The Art of Drinks Facebook: https://www.facebook.com/theartofdrinksnl
The Art of Drinks Instagram: https://www.instagram.com/theartofdrinks_/
Website De Monnik Dranken: https://monnik-dranken.nl/
Instagram Albert van Beeck Calkoen – Mister Cocktail: https://www.instagram.com/mister.cocktail/

Meer beeldmateriaal in hoge resolutie: https://drive.google.com/drive/folders/1HqJS8iahKEgHvyNl5FAYefis2DuRUh9Q

Vorige artikelS.Pellegrino Young Chef Academy -Volgende artikel Grootste drankenfestival van Nederland keert terug in de Gashouder

Roger Bloem Marketing

van snackbar tot sterrenzaak.

Meest recente berichten

Taste Like Chicken geopend als eerste kiploze kiprestaurant in Nederland17 januari 2023
The Tok of the Town19 december 2022
Jet Loos Finalist in wereldwijde competitie ‘World’s Best Young Chef’31 oktober 2022

Roger Bloem marketing

Horecamarketing van snackbar tot sterrenzaak

Contact

+31 642805307
marketing@rogerbloem.nl

Meest recente berichten

Taste Like Chicken geopend als eerste kiploze kiprestaurant in Nederland17 januari 2023
The Tok of the Town19 december 2022
Jet Loos Finalist in wereldwijde competitie ‘World’s Best Young Chef’31 oktober 2022
Rife Wordpress Theme. Proudly Built By Apollo13

Roger Bloem marketing

Van snackbar tot sterrenzaak

Meest recente berichten

Taste Like Chicken geopend als eerste kiploze kiprestaurant in Nederland17 januari 2023
The Tok of the Town19 december 2022
Jet Loos Finalist in wereldwijde competitie ‘World’s Best Young Chef’31 oktober 2022