Smullers Roze Fritessaus

Smullers Roze Fritessaus

“Een Pride zonder Roze is als Frites zonder Saus”

Concept: Oliehoorn – IVC Reclamebureau – Roger Bloem Marketing

Persbericht: Roger Bloem

Fotografie: IVC Reclamebureau

Gebruikte tactics & tools: PR, influencermarketing, social media, fotografie, Instagram, Facebook

Creatieve uitvoer: Om Pride, één van de drukste dagen van het jaar, als Smullers nog beter te omarmen introduceerde het roze fritessaus met de slogan “Een pride zonder Roze is als Frites zonder Saus.” 

Resultaat: Smullers’ roze fritessaus was in 2018 de bekendste productintroductie tijdens Pride. Het behaalde bijna alle landelijke media en had online een zichtbaarheid van meer dan 10 miljoen Nederlanders.

Awards: FoodserviceXS Marketing Award voor beste activatie

Awards: Roger Bloem kreeg dankzij deze campagne een notering in de Adformatie top 100 beste marketeers van Nederland.

Uitvoering: Roger Bloem