Restaurant Bellezza

Een culinair kunstwerk van beeld, muziek en smaken

Concept: Melcher de Wind – Roger Bloem Marketing

Persbericht: Marlies Bax

Gebruikte tactics & tools: PR, influencermarketing, social media, foodfotografie, video, Instagram, Facebook, social advertising

Uitvoering: Roger Bloem Marketing

Creatieve insteek: omdat restaurant Bellezza uitermate geschikt is als eventlocatie nodigde ik naast foodies, bloggers en influencers ook eigenaren en werknemers ven gevestigede PR-bureaus uit om het restaurant te pluggen onder de mensen die events bedenken in Amsterdam.

Het persbericht: https://rogerbloem.nl/restaurant-bellezza/

Reviews:

https://www.missethoreca.nl/restaurant/nieuws/2021/08/arturo-dalhuizen-serveert-in-belezza-pairings-van-food-beeld-en-geluid-101369701

https://favorflav.com/nl/new/hotspots/bellezza-is-de-nieuwe-amsterdamse-hotspot-waar-je-echt-zsm-naar-toe-wil/

https://www.debuik.nl/amsterdam/uit-eten/een-culinaire-en-artistieke-reis-bij-restaurant-bellezza

https://www.entreemagazine.nl/restaurant-bellezza-een-culinair-kunstwerk

https://foodini.nl/hotspot/bellezza/

https://www.parool.nl/ps/bellezza-leidt-je-van-een-audio-visuele-show-via-de-zevende-hemel-naar-de-bar~bc448270/

https://www.culy.nl/restaurants/bellezza-amsterdam